מרפאת שיניים בראשון לציון – טיפול בחיוך

עבור כלל תושבי ראשל"צ והסביבה, וגם תושבי תל אביב ואף צפונה משם, טיפולי שיניים שוטפים וסדירים מומלץ לקבל במרפאת השיניים "טיפול בחיוך" הממוקמת במרכז ראשון לציון.

מרפאת שיניים זו בראשון לציון מציעה שילוב אטרקטיבי של רופאי שיניים מקצועיים ומנוסים, עם שירות אדיב, נעים והחשוב מכל – קפדני. אצלנו, גם אם תשכחו את הבדיקה התקופתית הנחוצה לכל אחד על מנת לשמור על שיניים בריאות, אנחנו לא נשכח, ונדאג להתקשר ולהזכיר לכם.

מרפאות שיניים בראשון לציון

כך, עבור מי שמחפש מרפאת שיניים בראשון לציון , הצטרפות ל"טיפול בחיוך" היא כמו להיכנס למשפחה חדשה. אנחנו מאמינים שקשר קרוב בין רופאי השיניים ושאר סגל המרפאה לבין הלקוחות הקבועים שלנו הוא הכרחי לא רק על מנת לשמר את הלקוחות ולדאוג שיהיו מרוצים, אלא גם על מנת להשיג את המטרה האולטימטיבית שבקשר הזה – בריאות שיניים גבוהה לאורך זמן של המטופלים שלנו.

בניגוד לדעה הרווחת אצל הרבה אנשים אשר נכוו בעבר מאיזשהו רופא שיניים, המטרה העיקרית שלנו היא לא השגת לקוחות עם כמה שיותר בעיות בשיניים. ישנן דרכים רבות להתפרנס עבור מרפאת שיניים בראשון לציון… גם אם רמת בריאות השיניים של לקוחותיה עולה כל הזמן, דוגמת בדיקות שגרתיות, טיפולים אורתודנטים, ניקוי שיניים או מגוון טיפולים הכרחיים אחרים. לכן, אנחנו רוצים את מה שהלקוחות שלנו רוצים – שיניים בריאות וכמה שפחות טיפולים מסובכים וכואבים.

"טיפול בחיוך" שמה דגש על אווירה ביתית

בניגוד למרפאות שיניים רבות אחרות, "טיפול בחיוך" אינה סתם עוד מרפאת שיניים המאגדת יחדיו רופא שיניים עם שיננית ומנסה ללכוד כמה שיותר לקוחות. אצלנו הכוונה היא שהלקוחות ירגישו ממש בבית, חלק מהמשפחה. לכן, כפי שניתן להתרשם מביקור קצר אצלנו, התאמצנו מאוד על מנת שהביקור במרפאה יהיה נעים וביתי עד כמה שאפשר. החל מחדר ההמתנה הנעים והנקי, ועד למושבי העור המרופדים והנוחים של כיסאות הטיפול, הדגש אצלנו הוא גם על הפרטים הקטנים ביותר. באיזו עוד מרפאת שיניים נותנים לכם את האפשרות לראות סרט על גבי מסך טלוויזיה בזמן הטיפול עצמו, ועוד לבחור את הסרט שאתם רוצים לראות? אצלנו כמובן…

כמובן שגם מבחינה מקצועית אנחנו מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ולא מתפשרים על שום דבר. כך, רופאי השיניים העובדים במרפאה הם כולם מהשורה הראשונה של רופאי השיניים בארץ ובעולם, בוגרי בתי הספר הטובים ביותר לרפואת שיניים בארץ. המקצועיות שלנו חשובה לנו מאוד, כך שכל לקוח ולקוח יידע שהוא מקבל את טיפול השיניים האיכותי ביותר שיש, ומתקדם בהדרגה לעבר מערכת שיניים בריאה ומסודרת יותר. שוב, האינטרס שלנו הוא לגרום לכם לרמת בריאות שיניים גבוהה עד כמה שאפשר, כך שכולם יהיו מרוצים.

תחרות מרפאות שיניים בראשון לציון – הכי שירותיים?

אנחנו באמת חושבים שהשירות אצלינו יוצא מגשר הרגיל, ועושים מאמצים לכך. צילומי סיטי ופנורמי ינם, שעולים במכונים מאות שקלים. שירות הסעה מביתך למרפאה ובחזרה חינם, ועוד הטבות רבות נוספות. לו הייתה תחרות כזו, אנו משוכנעים שהיינו זוכים במקום הראשון

לסיכום, עבור מי שמחפש מרפאת שיניים בראשון לציון והסביבה, ואפילו עבור מי שגר מעט רחוק יותר, שווה בהחלט להגיע לביקור ניסיון ולבדוק את מרפאת השיניים שלנו. אתם לא תצטערו…