מרפאת השיניים טיפול בחיוך

לאתר המרפאה

טלפון: 1800-3000-31

פקס: 03-6729718

כתובת: דרך ששת הימים, בני ברק, ישראל

לקבלת מסלול לwaze waze

דואר אלקטרוני: drmaviram@gmail.com

מרפאת שיניים איכותית המתמקצעת בביצוע השתלות שיניים ברמת גן גבעתיים, ובעיקר השתלות שיניים ביום אחד. צוות המרפאה כולל מספר רופאי שיניים ברמת גן, וגם מומחים, כאשר ניתן לבצע את כל טיפולי השיניים לבוגרים (לא מטפלים בילדים) וההתמקצעות הספציפית היא בעיקר בטיפול באנשים הסובלים מחוסר שיניים או משיניים תותבות.

קצת על ההיסטוריה של מרפאת שיניים זו:

סניף 'טיפול בחיוך' נמצא במיקום גיאוגרפי ייחודי, ממש על גבול רמת גן וגבעתיים. המרפאה נמצאת בקומה ה-17 של מגדליי לייף במרכז העסקים של בני ברק, בקרבה לקניון גבעתיים ומול שכונת הגפן ברמת גן (מאחורי מגדל בסר 2) המרפאה הוקמה על ידי רופא שיניים ברמת גן: דר' מאיר אבירם, בשנת 2004 עם פרישתו מניהול מרפאות השיניים במכבי. המרפאה מתקדת בעיקר בביצוע השתלות שיניים ובניות עצם גם במקרי קיצון שלכאורה נראה שקשה לפתור. למרפאת השיניים אפסקט יחודי של שירות המכונה "השתלות שיניים בשיטת 360" בה מקבלים הלקוחות שירות מעולה העוטף אותם ב- 360 מעלות. למעשה, כל טיפול אפשרי לו תהיה זקוק ניתן לך במסגרת השירות של המרפאה ומעבר לביצוע של השתלות שיניים, תוכל לקבל בדיקה וצילומים חינם. במרפאת שיניים זו לא יפנו אותך ביצוע צילומים במכון אלא יבצעו את מגוון הצילומים להם תהיה זקוק כבר במקום, כולל צילומי CT העולים במכונים מאות שקלים ובמרפאה הם חינם.

הסעות מביתך ובחזרה חינם

השירות המעולה מתחיל עוד טרם הפגישה הראשונה והמרפאה שולחת אל מטופליה נהג שיאסוף אותם מבית ויחזיר אותם בחזרה, כל זאת חינם, ללא עלות וללא התחייבות, מכל מקום בגוש דן. הדבר נכון גם לגבי הגעה לסניפנו בראשון לציון.. שירות זה מצויין גם למטופלים העוברים במסגרתה השתלות שיניים תחת טשטוש או הרדמה מלאה ואינם יכולים אחר כך לנהוג.

חניה חינם מתחת לבניין

מן הידוע כי חיפוש חניה ברמת גן או בגבעתיים הוא קרב אבוד. זו הסיבה שלמרפאות 'טיפול בחיוך' יש חניות שמורות בחניוני מגדלי לייף, והחניה בהן היא חינם ללקוחות המרפאה. יש רק לתאם את הגעתכם עם הרכב טלפונית עם צוות המרפאה טרם הגעתכם.

למגיעים בתחבורה ציבורית

ניתן לבדוק נתיב מדויק מביתך בקישור: https://bit.ly/TipulBus. לידינו מסוף מאוטובוסים של קניון איילון, והרכבת הקלה עוצרת לידינו בז'בוטינסקי פינת בן-גוריון

למעשה, מדובר באחת ממרפאות השיניים היחידות בגוש דן שקיבלה אישור של משרד הבריאות לביצוע טיפולי שיניים בטשטוש או בהרדמה מלאה, וגם זו דוגמא לשירות העוטף של המרפאה. המרפאה ממוקמת בבניין השקם הישן בגבעתיים, ומאפשרת גם קבלת שירות מעבדה במקום, מה שנותן תיקונים לחרסינה או לתותבות מבלי צורך להמתין ימים ארוכים בין רגע מסירת התיקון לקבלתו חזרה. שירות מעולה לבוחרים לבצע השתלת שיניים ברמת גן, הרמת סינוס ובניות עצם מורכבות.

צוות המרפאה מורכב ממספר רופאים, מומחים ושינניות, כולם בוגרי הארץ שעברו הכשרה מיוחדת בביצוע השתלות שיניים ביום אחד, טיפולי שיניים תחת טשטוש או הרדמה מלאה, אסתטיקה של החיוך ועוד. ניתן לקרוא עוד על הצוות בכפתור: "צוות המרפאה". בנוסף ניתן לקבל במרפאת השיניים גם טיפול של ניקוי אבנית על ידי אחת השינניות במרפאה.

  • דר' מאיר אבירם
    דר' מאיר אבירם

    רופא שיניים בוגר הדסה ירושלים, 1991.
    בעל תואר D.M.D מטעם האוניברסיטה העברית, ותואר M.P.A מטעם אוניברסיטת קלארק.
    בעל תואר 'דיפלומט' מעמותת המשתילים הבינלאומית, תואר המוכר כהתמחות בהשתלות שיניים במספר מדינות (לא בישראל)
    התמקצע בביצוע השתלת שיניים ביום אחד, אסתטיקה של הפה ועוד.
    פיקד על מרפאות שיניים במסגרת העתודה האקדמית בצה"ל והיה מנהל רפואי במכבי. כיום, מנהל מרפאות 'טיפול בחיוך'.
    מוסמך ע"י משרד הבריאות בביצוע טיפולי שיניים תחת טשטוש והרדמה מלאה.
    כתב ספרים שפורסמו באמזון, מרצה בינלאומי, ממציא השתל החובק המודפס, מפתח שתלי זיגומה ואחרים, ותכלס סתם בנאדם נחמד...


    ד
    ד"ר רוני טוביה

    רופא שיניים בוגר מחזור 2010 ב"הדסה" ירושלים.מדריך סטודנטים ב"הדסה"
    מבצע השתלות שיניים ביום אחד, השתלות ובניות עצם מורכבות, ושיקום מורכב על שתלים.


    דר' ניתאי פאוקר
    דר' ניתאי פאוקר

    רופא שיניים בוגר הדסה ירושלים משנת 1999,עבר הכשרות רבות בתחום שיפור החיוך ושיקום אסתטי בארץ ובחו"ל.
    מבצע במרפאה גם בניית גשרים קבועים מעל שתלים בצורה מדוייקת ובתכנון ממחושב.


    דר' גיא שרפי
    דר' גיא שרפי

    מומחה לכירורגיה פה ולסת, לשעבר בכיר במחלקה ב'הדסה', מבצע במרפאותינו השתלות שיניים, עקירות כירורגיות וטיפולים מורכבים אחרים.


    דר' גבריאל מזרחי
    דר' גבריאל מזרחי

    מומחה למחלות חניכיים בוגר הדסה ומבצע השתלות שיניים.


    דר' מאיר דביקו
    דר' מאיר דביקו

    מומחה לכירורגיה פה ולסת, בוגר הדסה.


    דר' שיר בכרך
    דר' שיר בכרך

    מומחית לטיפולי שורש בוגרת הדסה


    דר' רחל שמעון
    דר' רחל שמעון

    רופאת שיניים בוגרת הדסה, מתמחה בטיפולי שורש.


    ד
    ד"ר עמית אייל

    רופאת שיניים בוגרת אוניברסיטת תל-אביב. מתמקצעת בשיקום עג"ב שתלים וטיפולים אסתטיים.


    ד
    ד"ר נטע לוי אדרת

    רופאת שיניים בעלת ותק רב.סיימה את התואר באוניברסיטת תל-אביב. כיום היא מומחית לרפואת שיניים לילדים ולמתבגרים.


    גב' אורית בן הרוש
    גב' אורית בן הרוש

    שיננית מוכרת בעלת תואר RH, יסודית מאד.
    מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים 1985


    גב' אירנה גוליאמוב
    גב' אירנה גוליאמוב

    שיננית RDH וסייעת אחראית.


    גב' ריטה קושניר
    גב' ריטה קושניר

    סייעת.


    עדי זכאי
    עדי זכאי

    סייעת


    גב' רונית קאופמן
    גב' רונית קאופמן

    מזכירה אדמיניסטרטיבית


    גב' מירב שחפית
    גב' מירב שחפית

    מזכירת קבלה.


    גב' אילנה  גולן
    גב' אילנה גולן

    מנהלת אדמיניסטרטיבית ואחראית תחום שיווק ,פרסום וניתוח נתונים.

  • בדיקות וצילומים חינם! לקוחות המרפאה זוכים לבדיקות וצילומים חינם לכל החיים…

    לא מדובר כאן במבצע חד-פעמי, כי אם בפילוסופיית שירות. אנו מעונינים כי לקוחותינו ירגישו נח לבא, להיבדק באופן תקופתי, ולהתייעץ בכל נושא, ללא עלות כספית, וללא מחוייבות. אחת לחצי שנה מזכירתנו תתקשר אליך, ותזמן אותך לישיבת תחזוקה חצי שנתית, בה הבדיקה והצילומים הם חינם. גילוי מוקדם של חורים ודלקות עשוי למנוע הרבה עוגמת נפש, ולחסוך לך הוצאה כספית מיותרת.

    צילום פנורמי דיגיטלי

    במרפאה מצלמה לביצוע צילום פנורמי דיגיטלי. מטופלים חדשים יכולים להצטלם ללא עלות.מטופלים ותיקים יכולים להצטלם בעלות זניחה. מרפאתנו היא אחת הבודדות באזור המחזיקה מצלמה כזו ולא מטרטרת אותך למכון צילומים, שם צפויה לך הוצאה נוספת.

    צילומי CT לפני השתלות שיניים

    צילומי סיטי מבוצעים במכון צילומים מוסמך בלבד, והם עניין לא זול. ב-99.5% מהמקרים, מרפאות שיניים לא מחזיקות מכונה לצילום סיטי עקב עלותה הגבוהה, והשטח הנדרש למיקומה. המחירים במכונים נעים בין 350 ש"ח לרבע פה, ועד 1000 ש"ח לפה מלא.

    בחלק מהמקרים, ולמטופלים חדשים בלבד, אנחנו סופגים את עלות הצילום. אם אתה זקוק לביצוע שתלים, בא למרפאתנו, היבדק, ותקבל הפניה למכון לביצוע הצילום הנכון. עם שובך, הבא עימך את הקבלה, ואנו נקזז את עלות הצילום שביצעת מעלות השתלים שתבצע אצלנו. אנו לא מכירים מרפאת שיניים נוספת באזור שתיתן לך שירות כזה.

    חבר מביא חבר – תודה רבה!

    הפנית אלינו לקוח? אנו אסירי תודה! קודם כל, תודה על הבעת האמון הגדולה ביותר שיכולת לתת לנו. אנו נעשה כל מאמץ, על מנת שהרגשת הביטחון והטיפול האיכותי שקיבלת אצלינו, תינתן גם לחבר, לקרוב המשפחה או למכר מהעבודה שהפנית אלינו. בהמשך אנו מעוניינים "לצ'פר" אותך…איך בדיוק? שאל במרפאה איך אנחנו מתייחסים ל VIP ומה הבונוסים המיידיים ללקוחות שמפנים אלינו חברים. אנא באמת יודעים להראות את ההערכה שלנו כלפיך! ושוב… תודה!

    מימון חוץ בנקאי דרך מגוון חברות

    חברת 'מימון ישיר' ו 'בנק ירושלים' מציעים מימון ופריסה ל-12 עד 60 תשלומים.

    למרפאתנו הסכם עם חברה זו, המאפשר לך לפרוס את התשלומים בגין תכנית הטיפול שלך עד 60 תשלומים!!! התשלומים מבוצעים בהוראת קבע לחשבון הבנק, ונושאים ריבית. לא מדובר בעסקת תשלומים רגילה, העשויה להעיק על מסגרת האשראי שלך בבנק או בכרטיס האשראי, אלא חיוב אחד בלבד, אחת לחודש.

    ניתן לפרוע את ההלוואה ללא קנס בכל שלב. בשיטה זו תוכל להחזיר לעצמך את התפקוד והיופי של פה מושלם, ולשלם בעבור הטיפולים באופן דחוי, מבלי שהמצב יתדרדר.

    תעודת אחריות חתומה! לא כל מרפאה יכולה!

    במרפאתנו תקנים מחמירים לאיכות, בדומה למקובל בתקן 9002 ISO. לפי מחקרים, הסיכוי של גשר או כתר לשרוד בטווח של 10 שנים עומד על 82%, בעוד ש-92% מהשתלים ישרדו גם 10 שנים. תותבות מומלץ להחליף אחרי 6 שנים. בסטטיסטיקות פנימיות של מרפאתנו גילינו עובדה מפתיעה (או אולי לא כל כך מפתיעה…): אחוז החזרה שלנו על עבודות עומד על 0.8% בלבד ב-7 השנים האחרונות! זה נתון המצביע על 99.2% הצלחה! משמעותית טוב יותר מהממוצע המחקרי. אנו תולים את הצלחתנו בניסיון הרב של הרופאים, ובתהליכי הבקרה והשירות שהנהגנו במרפאה.

    מה אומר החוק?

    • חוקי הגנת הצרכן מחייבים לתת אחריות על מוצר או שירות לשנה אחת בלבד!
    • הוראות משרד הבריאות אוסרות על רופאי שיניים להבטיח הצלחה של טיפולי שיניים.

    הסיבה לכך נעוצה בחוסר היכולת לשלוט על התהליכים הביולוגיים של גופך.
    לא לך ולא לרופא השיניים אין שליטה עליהם, כך שלפעמים, גם עם הכוונות הטובות ביותר, טיפולים עשויים להיכשל.

    אז למה זה שונה אצלנו?

    קודם כל, כי אנחנו בני אדם. גם אנחנו לא היינו מוכנים להשקיע כסף אם אין לנו ביטחון כל שהוא בהצלחת הטיפול. נכון, אסור לנו להבטיח לך 100% הצלחה על הטיפול, אבל אנחנו כן יכולים להבטיח לך 110% אחריות על שביעות הרצון שלך מהטיפול.

    בהתאם, החלטנו להעניק תעודת אחריות חתומה ל-5 שנים על כל הכתרים ,הגשרים והשתלים ו 3 שנים על תותבות. כשאתה פונה לרופא שיניים, בדוק! האם הוא נותן אחריות, ולכמה זמן. אם הוא נותן אחריות לכל החיים, זה לא נשמע אמין, ורצוי להיזהר. שום דבר לא מחזיק לנצח. בכל מקרה, בקש את האחריות בכתב. אל תהיה מופתע אם רופא השיניים יתחיל בשלב זה לגמגם…

    אצלנו זה שונה! במקרה וטיפול שלנו ייכשל, אנחנו נחזור עליו מידית, ללא ויכוחים, ללא אותיות קטנות, ויש לך תעודה חתומה שתוכיח זאת. רפואת שיניים אחראית, שרותית, השורדת לטווח ארוך, ומגובה בהתחייבות חתומה שלנו.

     

  • הנחיות למבוטחים – טיפול בחיוך

    במרפאת 'טיפול בחיוך' אנו עובדים במסגרת תביעות אישיות עם כל חברות הביטוח(הראל-שילוח, כלל, הפניקס, איילון, מנורה דקלה או מגדל). אנו נשמח לתת לך שירות אופטימלי, הנחה של 20%!!! מהמחירון הרגיל שלנו, נמלא בעבורך את הטפסים, נשיג לך אישורים, ונגיש בעבורך את התביעות. כך תוכל ליהנות משירות מצוין, ומרפואת שיניים איכותית, וכל זאת בלי להרגיש כי "התפשרת" על רופא שיניים שלא מצא חן בעיניך. זה אומר שצריך לשלם לנו (מחיר מופחת), ואז אנו דואגים שתקבל החזר מחברת הביטוח בתוך כ-45 יום.