טכנולוגיה חדישה לשימוש בתוך מרפאת שיניים

כמו בכל תחום רפואי אחר, גם בקרב רפואת שיניים ישנם חידושים ועדכונים טכנולוגיים רבים.

החידושים והטכנולוגיות בתוך מרפאת שיניים יכולים להיות החל מהטיפול הפשוט ביותר כמו מילוי סתימות ועד הטיפול המסובך ביותר כמו מכונת הרדמה המשמשת לטיפולים כגון טיפולי שיניים בהרדמה מלאה או השתלות שיניים ממוחשבות. גם בתחום האסתטיקה קיימים אין סוף חידושים ואפשרויות כך שקיימים כל הפתרונות למי שרוצה שיניים יפות , מהר ובלי כאבים מיותרים.

אז למה לא לגשת אל רופא שיניים במרפאת שיניים ?? אין סיבה.

הבה נמנה מספר טכנולוגיות חדישות ברפואת שיניים:

1. חומרי חיטוי והלבנה חדשים הנעשים בתוך מרפאת שיניים או מחוץ לה .

2. טכניקות חדשות בתוך מרפאת שיניים ליישור השיניים באמצעות סדים שקופים במקום ברזלים והלבנתם.

3. שתלים דנטאליים עשויים חומרים מיוחדים והשתלות דנטאליות בתוך מרפאת שיניים .

4. חומרי מילוי סתימות נוחים – שדרוג משמעותי לטיפולים השותפים בתוך מרפאת שיניים.

5. כתרי זירקוניה וציפויי חרסינה לשם טיפול אסתטי בתוך מרפאת שיניים.

6. שימוש בסדי לילה לשם מניעת כאבי ראש.

7. השתלות שיניים בסוגים חדישים כמו ALL ON 4 או שתלים חובקים .

8. הרמת סינוס לשם עיבוי עצם במקרים בהם לא ניתן לעשות שתלים.

9. טיפול שיניים תחת הרדמה מלאה – בזכותו ניתן לבצע טיפול מסובך וארוך אפילו תוך יום אחד וללא סבל או כאבים מיותרים. בעיקר שימושי במקרים של מטופלים החווים חרדה דנטאלית או בצורך בטיפולים מסובכים במיוחד.

10. השתלות שיניים המתבצעות בתוך מרפאת שיניים ונעזרות בטכנולוגיה ממוחשבת – המאפשר להשיג רמת דיוק גבוהה במיוחד.

לסיכום, בכדי לשמור על פה ועל שיניים בריאות יותר, מומלץ להגיע לביקור אצל מרפאת שיניים – לבקר את השיננית אחת לשלושה עד שישה חודשים על מנת לעבור ניקוי אבנית, ולעבור ביקורת אצל רופא השיניים אחת לחצי שנה עד שנה. אנשים רבים אשר חוששים להגיע לביקורים אלו עלולים להביע חרטה עמוקה הרבה יותר ברגע שישבו על הכסא, יתפתלו מכאב ויצטערו על כך שלא הגיעו לביקורת. לו היו מבקרים בתוך מרפאת שיניים בזמן, כל סבלם היה נמנע. רפואה מונעת בהחלט מוכחת בתחום של רפואת השיניים.

מדוע המחירים של טיפולי שיניים יקרים?

ישנן מספר סיבות לעלותם הגבוהה של טיפולי שיניים בתוך מרפאת שיניים ואחת העיקריות שבהן היא העובדה כי טיפולי שיניים בישראל אינם נכללים בסל שירותי הבריאות להם זכאים האזרחים, להבדיל ממדינות רבות בעולם . לכך נלווית העובדה כי רופאי שיניים בתוך מרפאת שיניים צריכים לעמוד בהוצאות שוטפות גבוהות מאוד הכוללות ציוד יקר – קבוע או מתכלה, להחזיק צוות סייעות ושינניות, להתחדש כל הזמן הן מבחינת ידע ומבחינת ציוד וטכנולוגיה בתוך מרפאת שיניים וכן הלאה.

ההשקעה בציוד קבוע לבדה היא גבוהה ביותר ועלות הקמתה של מרפאת שיניים בסיסית היא הרבה יותר גבוהה ממה שאתם וודאי מתארים לעצמכם. סיבה נוספת לעלותם הגבוהה של טיפולים בתוך מרפאת שיניים נעוצה במחיר הגבוה שמשלמים רופאי שיניים על הביטוח המקצועי שלהם.

קרא עוד: מחירי שתלים – כמה עולה השתלת שיניים?