מרפאת שיניים בראשון לציון – טיפול ללא פחד?

מרפאת שיניים בראשון לציון עם רופא שיניים שלא מפחדים ממנו? בחלום!

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה בראשון לציון: לאנשים שמפחדים לעבור טיפולי שיניים בגלל בכאב הכרוך בטיפולים, ישנה אפשרות לעבור טיפולי שיניים בהרדמה, או תחת סדציה (טשטוש). מרפאת שיניים בראשון לציון מציעה טיפולי שיניים תחת טשטוש קל – ללא צורך ברופא מרדים. בניגוד להרדמה כללית, שבה הפציינט מנותק לחלוטין מכל מה שמתרחש סביבו, סדציה קלה למעשה גורמת לערפול חושיו של המטופל אך משאירה אותו בהכרה. סדציה מתבצעת ברמות שונות, מטשטוש קל המתבצע באמצעות כדור הרגעה מיוחד, טשטוש עמוק שכן מחייב רופא מרדים ועד הרדמה כללית. המטופל המפוחד נשאר ער אבל במקום פחד, התחושה שאוחזת בו היא רוגע ונינוחות.

סדציה מבצעים במסגרת מרפאת שיניים על ידי רופא בעל הכשרה מתאימה ומיומנות גבוהה, שקיבל אישור מיוחד של משרד הבריאות. רק רופא שיניים המוסמך לבצע הרדמה רשאי לבצע טיפולי שיניים תחת הרדמה.

בטשטוש עמוק יש צורך גם בנוכחות רופא מרדים, שתפקידו לבקר את תהליך ההרדמה. כנ"ל גם בביצוע טיפול שיניים תחת הרדמה מלאה, המטופל ישן במהלך הטיפול ואינו מודע כלל למתרחש סביבו, אינו זוכר דבר מהטיפול ואינו מרגיש כאב כלל. חסרון בולט של טיפולי שיניים בהרדמה כללית הוא חוסר התקשורת עם המטופל , דבר שיכול להקשות על רופא שיניים שמטפל לבצע את עבודתו. בכל מקרה שני סוגי ההרדמה נעשים אך ורק על ידי רופא מוסמך ומנוסה.

טיפולי שיניים בהרדמה תחת תרופות

סוגי התרופות הנפוצות לטשטוש ניתנות ע"י מרשם רופא בלבד. מדובר בכדור קטן הנלקח שעה לפני הטיפול. התרופות מטשטשות כאמור את חושיו של המטופל ומנטרלות את תחושות הפחד והחרדה, מאפשרות למטפל, רופא שיניים, לעבוד ללא הפרעה מצד המטופל, וכך הרופא יכול להספיק טיפולים רבים בביקור אחד, וטיפולים מורכבים במיוחד שהיו בעייתיים מבחינת המטופל ותחושותיו, כמו מקרים כירורגיים מסובכים או השתלת שיניים של הרבה השתלות ביום אחד. ישנם מקרים שבהם מספיק טיפול שיניים אחד בשביל לפתור את בעיות השיניים אך במקרים אחרים ישנו צורך במספר טיפולים.

מטופל שעובר טיפולי שיניים בהרדמה זוכר מעט מאוד מהטיפול עצמו והוא יוצא בתחושה כאילו טיפול השיניים לא קרה מעולם. שיטה ידועה נוספת היא שימוש בגז צחוק, הגורם לתחושת רגיעה אצל המטופל ללא תופעות לוואי. בשתי השיטות המטופל נשאר רגוע , נינוח ובהכרה מלאה .

טשטוש בזמן ביצוע שתלים דנטאליים

ישנם מקרים מסוימים בהם יש צורך בשיקום הפה ובהשתלת שיניים. שתלים דנטליים מהווים תחליף לשיניים שבורות או חסרות ותפקידם לסייע לשיניים הצמודות ולחזק אותן. תהליך השתלת השיניים נעשה באופן מבוקר, החל משלב בניית שתלים בגודל הרצוי ועד ביצוע השתלת שיניים. חשוב לזכור שטיפול זה אינו טיפול פשוט אך הוא הכרחי לאנשים הסובלים מחוסר שיניים. הטיפול בראשון לציון נעשה תחת הרדמה מקומית, כך שגם במידה והמטופל מרגיש חוסר נוחות בכל הקשור להשתלת שיניים, הוא יכול לעבור את ההשתלה בקלות.

השתלת שיניים בהרדמה מלאה

אנשים רבים בוחרים לבצע השתלת שיניים של לסת שלימה ולהיפטר מהתותבות ביום אחד. מכיוון שמדובר בטיפול ממושך שאורך כ- 3 שעות, ביצוע הטיפול תחת טשטוש הוא אפשרות סבירה ונעימה יותר מאשר ביצוע הטיפול ללא טשטוש, אם כי לא מעט אנשים בוחרים לבצע את הטיפול כמות שהוא גם ללא הטשטוש. מרפאת שיניים טיפול בחיוך בראשון לציון מעידים כי ברוב המכריע של המקרים מבוצעות השתלות שיניים מורבות בראשון לציון ללא כאב, ללא נפיחות, ועם טיפול תרופתי נכון: גם ללא חשש כלשהוא. ביצוע טשטוש עמוק או הרדמה מלאה מתבצעים בסניף הרשת ברמת גן בנוכחות רופא מרדים.

לסיכום, אל תתנו לפחד לשתק אתכם ולפגוע בבריאות הפה שלכם. זכרו כי כיום ניתן לעבור טיפולי שיניים בהרדמה שיסייעו לכם להתמודד עם הפחד ועם החששות. אז אמנם טיפולי שיניים בהרדמה, ישאירו אתכם קצת מטושטשים אבל הם יאפשרו לרופא השיניים שלכם להעניק לכם טיפול שיניים יסודי והכרחי ביעילות ובקלות.