שיווק ומיתוג של מרפאות שיניים

פרסום ומיתוג חברות ועסקים באופן כללי הוא תחום מוצף, ואיתו תחום שיווק מרפאות שיניים.

תחום רםואת השיניים בישראל הוא שוק עמוס רופאי שיניים ומרפאות.

בתור רופא שיניים בעל מרפאת שיניים אתה ודאי יודע כי על מנת לבלוט באופן משמעותי מעל העומס של מרפאות שיניים אלו, אתה זקוק לכוח שיווק חזק ויוצא מן הכלל. מאמר זה יעסוק באחד ההיבטים החשובים ביותר ביצירת מרפאת שיניים מוצלחת: תחום השיווק.

שלבים בשיווק נכון

1. שיווק הוא בראש ובראשונה עניין של משאבים, על כן, בשלב הראשון, לפני שאתה מתחיל עם פרסום מרפאת שיניים, עשה לעצמך טובה ובדוק מה הם המשאבים אותם תרצה להשקיע בשיווק. החלטה נבונה תסייע לך ביצירת אסטרטגיה מוצלחת לשיווק המרפאה. שיקולים לא נכונים, לעומת זאת, עלולים לנגוס לך בעלויות הנלוות לניהול מרפאת שיניים.

2. התוכן גם הוא קובע, לכן, בשלב השני, הגדר מהם התכנים אותם תרצה להעביר בפרסום המרפאה.

3. כמו בכל תחום אחר, גם מרפאות שיניים זקוקות לפרסום חד ומעניין, על כן, לפני יצירת הפרסום עצמו, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, אשר כבר התנסה בתחום דומה. איש המקצוע יוכל לסייע לך בבחירה של קונספט העיצוב והתוכן.

עיצוב לוגו – התחלה של מיתוג מוצלח

אחת הדרכים החשובות ביותר בשיווק מרפאת שיניים, היא בחירת לוגו שייצג אותה. זהותה של מרפאת שיניים יוקרתית משתקפת על ידי לוגו מוצלח, עד כדי כך שלוגו מוצלח, יהפוך סתם מרפאת שיניים למרפאת שיניים יוקרתית ומפורסמת. בעת עיצוב הלוגו יש להקפיד על מספר דברים:

1. צבע מתאים: לכל צבע יש משמעות, למשל, הצבע הכחול מסמל אמינות, והלבן מסמל טוהר. מומלץ להשתמש בצבעים אלו על מנת לחזק את נאמנות המטופלים וליצור אצלם תחושה כי הם בידיים טובות

2. סמלים רלוונטיים: על מנת להציג את המסר האמיתי של מרפאת שיניים, עליה להשתמש בסמלים מהתחום כגון: שן, חיוך, מברשת שיניים, בועות קצף, משחת שיניים ועוד. ניתן להשתמש, כמובן, בכל סמל אחר.

3. גופן וצורה אלו דברים נוספים אליהם מוטב לתת את הדעת. כדאי להתייעץ עם מעצב גרפי אשר יספק לכם מספר דוגמאות ללוגו, מהן תוכלו לבחור.

פרסום מודעה – הכל עניין של עניין

להלן מספר דרכים לפרסום מודעה באופן שימשוך קהל לקוחות:

1. במודעת תמונה- הגודל כן קובע

אם אתה רוצה לפרסם מודעה במקום הומה אדם, עליך לדאוג כי היא תהיה בולטת באופן משמעותי. ניתן לעשות זאת על ידי הפקת מודעה בגודל ענק במיוחד, אשר תמשוך את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים, ניתן גם לנסות ולהציב מודעות בגדלים שונים, אך בכמות ובפריסה רחבה ככל האפשר.

2. צורה ייחודית תמיד תעשה את ההבדל

אחד הדברים המוערכים ביותר בעת עיצוב פרסומת, הוא לא רק תוכן המודעה, אלא גם צורתה החיצונית. במקום להציג מודעה בצורה מלבנית ומשעממת, זה הזמן להתנסות בצורות חדשות ודינאמיות כגון עיגול או כוכב. בתור בעל מרפאת שיניים תוכל להיות מקורי במיוחד, וליצור מודעה בצורה של חיוך, חיידק (קריוס, בקטוס) או שן.

3. הטה את התמונה לזווית ראיה שונה

תוכל לנסות ולשחק עם זווית הראיה של המודעה, כך שהיא תוצב באופן שונה מהמקובל. אם תציב את המודעה בכל פעם בזווית שונה, אין ספק כי תעורר עניין בקרב העוברים והשווים.

כדאי לזכור כי שינוי הזווית של המודעה עלול לפגוע ביכולת הקריאה של התוכן שלה, לכן, כדאי להשתמש בשיטה זו בזהירות.

שיהיה בהצלחה!