סנאפ-און-סמייל – חיוך בקליק

שיטה מארה"ב בשם: Snap-On-Smile (שלצורך המאמר נקרא לו בתרגום חופשי: "חיוך בקליק") מאפשרת לך לקבל חיוך זוהר, ממש כמו של הכוכבים, בשתי פגישות בלבד.

הי דוקטור, אפשר לקבל חיוך של ג'וליה רוברטס?

כן! לא להאמין, אבל אפשר היה עד לפני כמה שנים לתת לך חיוך של כוכב קולנוע בצורה זולה ומהירה.סוג זה של טיפול הופסק בישראל, אבל עדין קיים בחו"ל.

ה-'חיוך בקליק' הוא התקן המונח על השיניים שלך שאינו דורש שום הכנה מוקדמת או השחזה של השיניים שלך על ידי רופא שיניים. אין צורך גם בזריקות, או בהדבקה כל שהיא. מדובר בציפוי מאד נח, המתלבש ב'קליק' על השיניים הקיימות בלסת שלך, ונותן לך מיידית חיוך מדהים. אפשר להשתמש בו כדי לשפר חיוך שלם, או חלקי.

מה צריך לעשות כדי לקבל חיוך כזה?

נתחיל ממה לא צריך לעשות. שוב, לא צריך זריקות, לא צריך השחזות, ולא צריך לשבת שעות על הכסא.

כל מה שצריך זה לבוא אל מרפאת שיניים שעושה טיפולי שיניים בשיטה זו – פעמיים בלבד. פעם אחת כדי לקחת מידות (כרבע שעה) ופעם שנייה אחרי שבועיים כדי לקבל את החיוך החדש שלך! פשוט לא יאומן, אבל זה עובד כמו קסם.

ממה עשוי ה- חיוך בקליק?

הגשר עשוי מחומר דק, גמיש וחזק מאד, שנקרא: Crystallized Acetyl Resin. החומר הגמיש מתרחב בזמן ההושבה שלו, ואז נצמד אל השיניים בצורה חזקה, והוא לא זז בזמן הלעיסה או הדיבור.

מכיוון שהחומר מתיישב רק על השיניים, הוא אינו לוחץ על החניכיים, או מכסה את החיך. הוא נראה מאד טבעי, פרט לעובדה שנוכל להכין לך אחד שיראה הרבה יותר טוב ממה שקיבלת באופן טבעי.

מה דעתך לקבל שיניים לבנות יותר, ישרות יותר וללא רווחים? זה ניתן לביצוע בקלות של 1, 2, קליק…!

לכמה זמן זה טוב?

פר הגדרה, ה-'חיוך בקליק' הוא שחזור זמני. בהתאם, הוא ניתן להסרה מייד ובכל עת, והוא מצוין למי שמחפש פתרון מהיר, שמרני וזול יחסית לשיפור החיוך שלו.

כל מה שצריך זה לבוא אל מרפאת שיניים שעושה טיפולי שיניים בשיטה זו – פעמיים בלבד. פעם אחת כדי לקחת מידות (כרבע שעה) ופעם שנייה אחרי שבועיים כדי לקבל את החיוך החדש שלך! פשוט לא יאומן, אבל זה עובד כמו קסם.

ממה עשוי ה-'חיוך בקליק'?

הגשר עשוי מחומר דק, גמיש וחזק מאד, שנקרא: Crystallized Acetyl Resin. החומר הגמיש מתרחב בזמן ההושבה שלו, ואז נצמד אל השיניים בצורה חזקה, והוא לא זז בזמן הלעיסה או הדיבור. מכיוון שהחומר מתיישב רק על השיניים, הוא אינו לוחץ על החניכיים, או מכסה את החיך. הוא נראה מאד טבעי, פרט לעובדה שנוכל להכין לך אחד שיראה הרבה יותר טוב ממה שקיבלת באופן טבעי. מה דעתך לקבל שיניים לבנות יותר, ישרות יותר וללא רווחים? זה ניתן לביצוע בקלות של 1, 2, קליק…!

לכמה זמן זה טוב?

פר הגדרה, ה-'חיוך בקליק' הוא שחזור זמני. בהתאם, הוא ניתן להסרה מייד ובכל עת, והוא מצוין למי שמחפש פתרון מהיר, שמרני, וזול יחסית לשיפור החיוך שלו.

נניח שיש לך 'דייט' חשוב, ראיון עבודה מתקרב, או אירוע משפחתי מחייב. מה יותר קל מלהגיע למרפאה לרבע שעה, ולצאת אחרי שבועיים עם חיוך חדש ומדהים? מחקרים הראו ש-'חיוך בקליק' שומר על שלמותו וצבעו גם לאחר 3 שנים.

האם ה-'חיוך בקליק' יכול להחליף את התותבות שלי?

ה'חיוך בקליק' הוא הרבה יותר מאשר סתם חיוך יפה. הוא עוזר לפתור אתגרים רבים בעת ביצוע טיפולי שיניים רגילים.

אפשר להשתמש בו במקום תותבת זמנית כאשר צריך לחכות אחרי עקירה, אפשר להשתמש בו כאשר ממתינים לקליטה של שתלים דנטלים, וגם כדרך לשפר את החיוך לזמן ארוך. כל מה שצריך זה שיהיו כמה שיניים נוספות בפה עליהם הוא יכול להיאחז. לסובלים מתותבות כדאי לקרוא גם על הפתרון המהיר של שיטת אול און 4.

האם יש על ה'חיוך בקליק' אחריות?

מכיוון שמדובר בחיוך זמני, גם האחריות קצרה יותר.

במקרה ויש בעיה בחיוך החדש שלך, חברת DENMAT בארה"ב, בעלת הפטנט, מאפשרת לך להחזיר את החיוך שקיבלת בתוך 60 יום, ולבצע חדש במקומו. בהוראת החברה: לא ניתן לקבל החזר כספי.

האם זה משפיע על הדיבור?

בשעות הראשונות לאחר קבלת ההתקן לראשונה, הלשון והשפתיים מתרגלות למצב החדש שלהם בפה. יתכן ותהיה הפרעה קטנה בדיבור בזמן זה. ככ

ל שתדבר יותר, כך תתרגל הלשון למצב החדש מהר יותר
האם ניתן לישון עם ה-'חיוך בקליק' בפה?
לא רצוי לישון עם 'החיוך בקליק' בפה. יש להסיר אותו, לצחצח את השיניים לפני השינה, ולישון ללא האביזר.

שינה עם האביזר עשויה לגרום לשחיקה מהירה יותר שלו, ואינה בריאה לשיניים התומכות.

ניתן להשתמש בחיוך החדש שלך כל יום, כל היום, אבל בלילה, אלא אם מדבר באירועים מיוחדים, רצוי לישון בלעדיו.

 איפה ניתן להשיג חיוך בקליק?

חברת 'דנקר דנטל' ששיווקה את 'חיוך בקליק' בישראל עבדה עם מספר מצומצם של רופאים. למיטב ידיעת האתר השימוש בסוג זה של שיקום הופסק.

מתוך המרפאות המופיעות באתר ניתן לקבל את החיוך החדש במרפאות רמת גן גבעתיים וראשון לציון