על הרדמה כללית וטיפולי שיניים

תחום רפואת השיניים התפתח מאוד בשנים האחרונות, אולם אם יש דבר אחד שנותר ללא שינוי, זהו החשש של מטופלים רבים מביקור אצל רופא שיניים.

מסיבה כלשהי, רמת החרדה מביקור אצל רופאי שיניים גבוהה משמעותית מרמת החרדה מפני ביקור אצל כל רופא אחר, מגניקולוג ועד רופא עיניים.

קשה להבין מהו שורש הבעיה, אך ניתן לשער כי השילוב בין הרעש הקודח והצורם של המכשירים, אשר נשמע היטב דרך השיניים והאוזניים, יחד עם המראה הלא מלבב של אנשים במסכות מנתחים המחדירים כלי מתכת שונים לפיכם, תורם לעניין.

העובדה כי אנשים מגיעים לטיפולי שיניים מראש עם כאבים, ושחלק מטיפולי השיניים כרוכים בכאב לאחר הטיפול, ובמקרים נדירים גם במהלכו, מוסיפה גם היא לחרדה. אמצעי הטשטוש הקיימים כיום, מהרדמה מקומית באמצעות הזרקת חומרים מאלחשים לאזור הטיפול ועד לשימוש בגז צחוק, אינם מעלימים את חוסר הנוחות או הכאב לחלוטין אלא מפחיתים אותו בלבד.כל הגורמים הללו יחד מגבירים את החרדה המונעת מאנשים רבים לבקר אצל רופאי השיניים.

ההימנעות מביקור אצל רופאי שיניים אינה משפרת כמובן את מצב בריאות שיניהם של המטופלים, אלא רק מדרדרת אותו. בסופו של דבר, נדרשים דווקא הפציינטים הסובלים מחרדה להתמודד עם טיפולים מורכבים וכואבים במיוחד.

נשמע לכם מוכר? אם גם אתם נמנים על המטופלים שדי במחשבה על ביקור אצל רופאי שיניים לגרום להם לחולשה ולסחרחורות, בודאי תשמחו לשמוע על הפיתרון החדש, הזוכה לפופולאריות גואה בשנים האחרונות – טיפולי שיניים בהרדמה מלאה.

טיפול שיניים בהרדמה מלאה – הסוף לחרדות!

אם גם אתם סובלים מחרדה דנטאלית, אם גם אתם הופכים לחולים רק מעצם המחשבה על ביקור אצל רופאי שיניים ואם גם אתם חולמים כי בדרך נס כלשהי ייפתרו בעיות השיניים שלכם בין-רגע וללא כאבים, ודאי תשמחו לדעת כי חלומכם נמצא ממש בהישג יד… טיפולי שיניים בהרדמה מלאה הולכים והופכים לנפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות, וניתן למצוא כיום מרפאות שיניים המתמחות בכך, ומחזיקות, לצד צוות רופאי שיניים, הסייעות, השינניות והמומחים השונים, גם צוות מרדימים ואחיות.

הטיפולים המוצעים בהרדמה מלאה הם מגוונים ביותר, והם מתחילים בטיפולי שורש, כתרים וסתימות, הנחשבים לטיפולי שיניים שגרתיים יחסית ומבוצעים לרוב בהרדמה מקומית, ומגיעים עד טיפולים מורכבים כגון השתלות שיניים או ניתוחי חניכיים, המבוצעים בהרדמה מלאה ומסתיימים תוך יום אחד בלבד.

כאשר אתם בוחרים לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, אינכם צריכים לחשוש – כמעט כל אחד יכול היום לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה, ולהימנע מהזנחה של בריאות השיניים והחניכיים.

זכרו – כאשר מדובר על בריאות השיניים והחניכיים, דבר אינו קורה מאליו, וכל בעיה או כאב שתזניחו היום, יחזרו בעתיד ביתר שאת. לכן אל תחכו שהמצב יחמיר. אם אתם סובלים מבעיות שיניים וחניכיים, פנו עוד היום למרפאה המעניקה טיפול שיניים בהרדמה כללית ועשו צעד חשוב בדרך לפיתרון הבעיה. רוצים לדעת עוד? אנחנו כאן בשבילכם ולשירותכם בכל שאלה ובעיה.