דר' ניצן שלזינגר

לאתר המרפאה

טלפון: 03-9012411

כתובת: רחוב שלום שבזי 26 מרכז יהלום, ק'1 ראש העין.

לקבלת מסלול לwaze waze

דואר אלקטרוני: nitzandmd@gmail.com

את מרפאת שיניים בראש העין פתח דר' שלזינגר, רופא שיניים בוגר ירושלים המתגורר באפק, מתוך רצון לפעול בתור רופא שיניים בראש העין.

המרפאה נפתחה בשנת 2005, וישבה בהתחלה באפק. מרפאת שיניים זו צמחה במהירות, ולא היה מנוס אלא להעבירה למקומה החדש בראש העין במרכז יהלום שברחוב שבזי. המעבר נדרש שכן היה צורך להלצרף עוד אנשי צוות ומומחים לביצוע טיפולי שיניים בראש העין. בין הטיפולים אותם ניתן לקבל במרפאה: שתלים בראש העין, טיפולי שורש וגם הלבנת שיניים בראש העין. רופאי שיניים בראש העין שעבדו במרפאות שיניים אחרות יצטרפו אליה בקרוב. ניתן לקרוא עוד על הצוות בכפתור: "צוות המרפאה". בנוסף ניתן לקבל במרפאת השיניים גם טיפול של ניקוי אבנית על ידי שיננית במרפאה. בביקור אתר מרפאות שיניים מומלצות בישראל, התגלתה אחת המרפאות היפות והמושקעות בגוש דן, כאשר אין הכוונה רק לעיצוב או לציוד, כי אם ביחס החם והאישי בו נתקלנו מצד צוות המרפאה

  • דר' ניצן שלזינגר
    דר' ניצן שלזינגר

    רופא שיניים בראש העין, סיים לימודים ב- 'הדסה' ירושלים בהצטיינות בשנת 1993.
    עוסק בהשתלות משנת 1997, עבר השתלמויות רבות בארץ ובחו"ל, בעיקר בעזרה לסובלים מתותבות, חוסר שיניים ועצם.

    חבר בעמותה להשתלות דנטליות בישראל כמעט מיום היווסדה, וחבר בסגל האגודה.
    נושא בתואר DIPLOMATE מטעם הארגון העולמי להשתלות שיניים,ה-ICOI ,ובתואר EXPERT מטעם ה-DGOI.

  • למבוטחים – לא מרפאת הסכם אבל מגישים דוחות

    מרפאת שיניים זו מטפלת בכל המבוטחים שיש להם פוליסה לביטוח שיניים של חברת ביטוח. יחד עם זאת, חשוב לדעת שהמרפאה איננה "מרפאת הסכם" של חברת ביטוח שיניים. מבוטח המטופל ע"י רופא שיניים במרפאה זו ישלם עבור הטיפולים במרפאה, ויגיש תביעה להחזר מחברת הביטוח. בדרך כלל מקבלים החזר כספי בעבור טיפול שיניים בתוך 45 יום מרגע הגשת התביעה. המרפאה תסייע בכל הנדרש להגשת התביעה (מילוי הטפסים, צירוף צילומים, הגשת חשבוניות וכו').