מרפאת השיניים של דר' בועז חצרוני

לאתר המרפאה

טלפון: 04-8342239

כתובת: בנימין ד'ישראלי 5, חיפה, ישראל

לקבלת מסלול לwaze waze

מרפאת שיניים בחיפה שהוקמה על ידי רופא שיניים בחיפה: דר' בועז חצרוני, בשנת 1996. מרפאת שיניים זו יושבת ממש מול מרכז חורב. המרפאה איננה גדולה, אולם יש בה את כל הציוד הדרוש לביצוע טיפולי שיניים מורכבים כגון שתלים בחיפה, טיפולי שורש וגם הלבנת שיניים בחיפה.

טיפולי שיניים כגון השתלות שיניים הם ההתמקצעות העיקרית של המרפאה, אם כי מתבצעים בה כל סוגי טיפול שיניים פשוטים יותר, בדומה למתרחש אצל מרפאות שיניים אחרות בחיפה. רופאי שיניים שיש להם אישור משרד הבריאות לביצוע טיפול שיניים בהרדמה מלאה באזור הצפון אין הרבה, ודר' חצרוני הוא אחד מהרופאים המיומנים בביצוע טיפול שיניים בהרדמה מלאה וטיפול בפחדנים, אם כי איננו מבצע טיפול שיניים בהרדמה מלאה בשלב זה.

לדעתנו יש יתרון בכך שהרופא עבד במחלקה לפה ולסת ברמבם ובכך צבר ידע רב-תחומי עם דגש על נושאי כירורגיה. בכך שהוא מסוגל לעשות את מרבית הטיפולים בעצמו, לדוגמא הרמות סינוס, ניתוחי חניכיים, ואפילו עקירת שיני בינה כלואות, נחסך הצורך בהפניה למומחים ולפיכך ניתן להשיג טיפול שיניים מורכב בחיפה בעלות נמוכה יותר מאשר אצל מומחה. ניתן לקרוא עוד על הצוות בכפתור: "צוות המרפאה". בנוסף ניתן לקבל במרפאת שיניים זו גם טיפול של ניקוי אבנית על ידי שיננית.

  • ד
    ד"ר בועז חצרוני

    1993- סיים לימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית, "הדסה", ירושלים.

    1996 לימודים לקראת התמחות בכירורגיה פה ולסת - בית החולים רמב"ם

    2003- 2001 בחינות רישוי ארה"ב - רישיון לעבודה בקליפורניה תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של משרד הבריאות האמריקאי.

    נדגיש כי הרופא עבר את הבחינות מבלי להיות במשך שנתיים בארה"ב, כמו שעושים מרבית רופאי שיניים בדרך כלל, אלא רק תוך 4 ימים בלבד - מה שמעיד על יכולתו הגבוהה.

    רופא שיניים זה עבד במחלקת פה ולסת מספר שנים, ולפיכך צבר ניסיון רב-תחומי רב, המשלב בין כירורגיה לאסתטיקה. בכך שהוא מסוגל לבצע טיפולי שיניים מורכבים בעצמו, כגון הרמת סינוס בחיפה, ניתוח חניכיים וגם עקירת שן בינה כלואה, נחסך הצורך בהפניה למומחים שונים, וגם התמחור בהתאם.

    כמו כן קיבל רישיון משרד הבריאות לבצע טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית וטשטוש. עובדה זו מאפשרת לו לטפל בסובלים מחרדות דנטאליות בצורה טובה יותר, וזאת על אף שאיננו מבצע בפועל טיפולי שיניים תחת הרדמה מלאה.

    בעל שתי מרפאות: נהריה וחיפה מאז 1996. התמקצעות בהשתלות ורפואת שיניים אסטטית . ניתן לעיין בתעודות של רופא שיניים מצוין זה בתחתית עמוד זה.


    גב' לילי ולנסי- מנהלת מרפאה
    גב' לילי ולנסי- מנהלת מרפאה

    סייעת ואחראית המרפאה בנהריה מרגע הקמתה. הדרכה נוספת כמדריכת ספורט!


    גב' אורטל זיני- שיננית
    גב' אורטל זיני- שיננית

    שיננית, בוגרת אוניברסיטת ת"א - 2002

  • בקרוב

  • בקרוב