להצטרפות לאתר

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור עמכם קשר במהרה





    הצטרפות מרפאות לאתר

    רופא שיניים! מחקרים הוכיחו כי מכל המדיות בהן תוכל להשתמש (עיתונים, רדיו, דיוור ישיר וכו) אין מדיה נקייה, זולה, ויעילה מאשר האינטרנט. עם זאת, אתר ספציפי למראת השיניים שלך לא יהיה יעיל מאד. הסיבה לכך היא שאתה מעיד באתר על עצמך. הגולשים יודעים כבר לזהות את הפרסום שלך – ולהתעלם ממנו.

    המטופלים יקבלו את הכתוב באתר שלך רק כמידע משלים למה שראו כבר במרפאתך או קקיבלו בהמלצה מאחרים. לעומת זאת, המלצנה אוביקטיבית על ידי אתר 'מרפאות שיניים מומלצות בישראל', יוצרת בדיוק את האפקט החסר להזרמת מטופלים למרפאתך.

    אתר מרפאות שיניים מומלצות בישראל מקודם במנועי החיפוש העיקריים בסכומים שלמרפאת שיניים רגילה לא שווה להשקיע. רק האפקט הסינרגיסטי של ריבוי מרפאות התורמות מדי שנה לאתר, מסוגל לתת לך את הקידום לו אתה זקוק כדי להגיע לעמוד הראשון של גוגל.

    מטופלים שנחשפו לאתר כבר קראו את החומר, ראו סרטונים, והורידו חוברות הסברה. הוא קיבל המלצה אוביקטיבית עליך, וכשהוא יגיע אליך למרפאה הוא לךא בא לברר או לבלבל את המח. הוא בא לסגור תכנית טיפול

    האתר מאפשר למטופל הפוטנציאלי להיחשף בפני צילומים וסרטונים ממרפאתך, לקבל גישה לתעודות שלך, להישגים שלך ולפתרונות שאתה תאפשר לו לקבל. כאשר אתה מוגדר כאחת ממרפאות השיניים המומלצות בישראל, אתה נכון יותר, יוקרתי יותר, ומקצועי יותר בעיניי הלקוח. להופעתך באתר יש גם אפקט סינרגיסטי עם כל פרסום אחר שתעשה. רק רשום על כרטיסך: קרא עלינו באתר 'מרפאות שיניים מומלצות בישראל'.

    האתר משקיע עשרות אלפי שקלים בשנה על קידום מדויק במנועי החיפוש העיקריים ברשת. יש לו גם קידום חברתי בפייסבוק, טוויטר ואחרים. הוא מוגדר במקומות הראשונים כמעט בכל קטגוריה דנטאלית, והחומרים הכתובים בו הם מתקדמים ודינאמיים.

    [vc_column_textשיעזרו לך לקדם את מרפאתך מבחינה שיווקית, פרסומית ומקצועית.[/vc_column_text]