דר' אילן פריאל מומחה לשיקום הפה

טלפון: 08-9390076

כתובת: בית ארז, אלי הורוביץ 27, רחובות, ישראל

לקבלת מסלול לwaze waze

דר' פריאל הוא רופא שיניים כללי ברחובות וגם מומחה לשיקום הפה. הרופא מבצע גם שתלים ברחובות. במסגרת מרפאת שיניים זו ניתן לקבל רפואת שיניים איכותית מאד עם יחס אישי.

למתעניינים בביצוע שתלים ברחובות – יש במרפאה גם מומחה לכירורגיה פה ולסת. טיפול שיניים ברחובות, לדוגמא: הלבנת שיניים ברחובות, ניתן לקבל במרפאה זו ללא חשש. המלצה של אתר מרפאות שיניים מומלצות בישראל.

לאתר המרפאה.

  • לא נמצאו סירטונים למרפאה זו

  • דר' אילן פריאל
    דר' אילן פריאל

    רופא שיניים ברחובות שסיים לימודי רפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב בשנת 1996, ולאחר מספר שנים החליט להשתלם בתחום שיקום הפה. בהתאם, ניגש ללימודי ההתמחות וסיים אותם ב- 2007. כיום הוא מומחה לשיקום הפה ברחובות.
    במהלך לימודיו עבר גם קורסים והשתלמויות ומבצע כיום גם שיקום על גבי שתלים ברחובות. ניתן ראות שלל תעודות של הרופא במורד עמוד זה.


    ד
    ד"ר חלד רחימה

    ד"ר חלדרחימה הינו רופא בכיר במחלקה לכירורגית הפה והלסתות בבי"ח ע"ש שיבא, בתל השומר. בוגר מצטיין בבית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת ת"א. קיבל פרס על עבודת גמר מצטיינת מראש בית-הספר. ד"ר רחימה מרצה בכנסים מדעיים ומדריך סטודנטים לרפואת שיניים בשנים הקליניות.טיפול שיניים כירורגי לרבות שתלים דנטליים והשתלות עצם הינו טיפול הדורש כישורים ומקצועיות. מגעו העדין, המקצועיות והאווירה הנעימה שמשרה ד"ר רחימה על לקוחות המרפאה מאפשרת חווית טיפול נעימה ובטוחה.

  • מרפאת שיניים זו מטפלת בכל המבוטחים שיש להם פוליסה לביטוח שיניים של חברת ביטוח.
    יחד עם זאת, חשוב לדעת שהמרפאה איננה "מרפאת הסכם" של חברת ביטוח שיניים.

    מבוטח המטופל ע"י רופא שיניים במרפאה זו ישלם עבור הטיפולים במרפאה, ויגיש תביעה להחזר מחברת הביטוח. בדרך כלל מקבלים החזר כספי בעבור טיפול שיניים בתוך 45 יום מרגע הגשת התביעה.

    המרפאה תסייע בכל הנדרש להגשת התביעה (מילוי הטפסים, צירוף צילומים, הגשת חשבוניות וכו').