דר' לוי צבי ודר' ארז נסצקי

טלפון: 08-9717788

כתובת: רחוב יגאל ידין 47 מודיעין.

לקבלת מסלול לwaze waze

מרפאת שיניים זו במודיעין, בה עובדים רופאי שיניים: ד"ר לוי וד"ר נסצקי בשיתוף פעולה עוד משנותיה הראשונות של העיר, הוקמה ב-1998 במודיעין-סנטר ומשם עברה לדירה ברחוב מגדל דוד במודיעין ולאחר מכן עברה למיקומה החדש והיפה בפרוייקט מגדלי דמרי במודיעין.

עם המעבר הוחלט לפצל את הפעילות לשתי מרפאות צמודות בלובי המשרדים של מגדלי דמרי במודיעין, ברחוב יגאל ידין, כאשר מרפאתו של מומחה חניכיים ד"ר נסצקי נמצאת בבניין 47 ומרפאתו של רופא שיניים ד"ר לוי בבניין 49 הסמוך.

צוות המרפאות ממשיך ועובד בשיתוף פעולה מלא ביחד עם מומחים נוספים בתחומי רפואת שיניים על מנת להעניק לכל מטופל את הטיפול האיכותי ביותר, ברמת ביצוע גבוהה ובמחיר הוגן.

כצוות מיומן ומנוסה, שמו רופאי שיניים אלה לנגד עיניהם את המטרה לבצע רפואת שיניים מבוססת עובדות- (Evidenced based dentistry ). לכן למיניהם הם משקיעים רבות ברכישת החומרים והציוד האיכותיים והמוכחים ביותר, הקפדה מוחלטת על כל נהלי החיטוי והסטריליזציה, שימוש בחומרים וטכניקות מקוריות ולא בתחליפים זולים, ביצוע שתלים איכותיים ומוכחים מחקרית (מתוצרת החברות 3i Biomet, Zimmer dental), השתתפות סדירה בהשתלמויות ועדכונים מקצועיים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד- הכל נועד להביא לביצוע הטיפולים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר למטופליהם.

כחלק מגישה זו, הם בחרו לעבוד עם מעבדת שיניים במודיעין, אשר הטכנאים העובדים בה הינם מוסמכים ובוגרי מכללת הדסה. גם הם מקפידים להמשיך ולהתעדכן בחידושים השונים- ביצוע כתרים ללא מתכת ע"י סורק ממוחשב הנמצא במעבדתם, שימוש בחומרים מהאיכות הגבוהה ביותר ודיוק מירבי בכל המשימות המוטלות עליהם.

כמו במחקרים הרבים שנערכו על כך, שיתוף הפעולה המלא בין מומחה חניכיים לבין רופא שיניים העוסק בשיקום הפה מניב את התוצאה הטובה ביותר וההמלצות הרבות וההפניות אשר הםו מקבלים ממטופליהם, תושבי מודיעין ומחוצה לה, מעידות על כך

  • לא נמצאו סירטונים למרפאה זו

  • דר' ארז נסצקי
    דר' ארז נסצקי

    ד"ר ארז נסצקי סיים את לימודי בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית הדסה עין כרם ירושלים בשנת 1992 ואת לימודי ההתמחות בפריודונטיה בשנת 2002 באותו מוסד.

    בשנת 1998 עבר הכשרה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב וקיבל רישיון להיפנוזה רפואית.

    כמו כן, סיים תואר Ph.D במדעי החיים מטעם האוניברסיטה העברית ב- 1995 . עסק במחקר של רקמות קשות עצם וסחוס ופרסם כ -20 מאמרים בכתבי עת מקצועיים בארץ ובעולם בתחומי התמיינות
    תאי עצם, תחליפי עצם וטפול פריודונטלי.

    ד"ר נסצקי חבר באגודות ישראלית ובינלאומיות לפריודונטיה, ומקפיד להשתתף בכנסים והשתלמויות בארץ ובעולם
    על מנת לתת למטופלים את הרפואה העדכנית ביותר.


    שירלי
    שירלי

    מנהלת הקבלה במרפאתו של דר' נסצקי


    דר שרון איילון
    דר שרון איילון

    מומחית לרפואת הפה המטפלת בעיקר במקרים של נגעים בחלל הפה ובעיות בריאות הקשורות לחלל הפה


    דר' איריס סלוצקי
    דר' איריס סלוצקי

    בוגרת 'הדסה' ירושלים 1989 תואר DMDסיימה התמחות בביצוע טיפולי שורש באוניברסיטת תל אביב


    דר' צביקה לוי
    דר' צביקה לוי

    ד"ר צביקה לוי, תושב מודיעין, סיים את לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית והדסה עין כרם בשנת 1993. כמו-כן ד"ר לוי הינו בעל תואר MPA מאוניברסיטת CLARK ארה"ב ומוסמך בניהול רפואי. בעבר שימש כרופא בכיר , סגן מנהל מרפאת השיניים של מכבי בירושלים וכמנהל מרפאת השיניים של מכבי במכבים-מודיעין. כיום אחראי על מרפאת השיניים בקיבוץ עלומים שבנגב, זאת במקביל לעבודתו במרפאה במודיעין.

    ד"ר לוי עוסק בעיקר בשיקום הפה למבוגרים והינו חבר באיגוד הישראלי לשיקום הפה ומשתתף קבוע בכנסים ובהשתלמויות הקשורים לנושאים אלה. כל זאת כדי להשאר מעודכן ומיומן בכל החידושים והעובדות הקשורות לנושאי שיקום הפה, שיקום על שתלים וטיפולי אסתטיקה לשיניים


    טניה
    טניה

    מנהלת הקבלה במרפאתו של דר' לו


    רונית
    רונית

    שיננית במרפאתו של דר' לוי


    פאולינה
    פאולינה

    סייעת

    צוות המרפאות עובד בשיתוף פעולה מלא וביחד עם מומחים נוספים בתחומי רפואת השיניים יעניק לכל מטופל את הטיפול האיכותי ביותר, ברמת הביצוע בגבוהה ביותר ובמחירים סבירים בהחלט.