טיפולי שיניים אסתטיים

כיצד למצוא מרפאות שיניים לצרכים קוסמטיים?

מאז ומעולם למראה החיצוני הייתה חשיבות גדולה, אך באופן מיוחד, דווקא השנים האחרונות, מאופיינות במהפכה קוסמטית גדולה, בה כמעט כל אדם מבצע (או מתכנן לבצע) שינוי קוסמטי אשר אינו מתרחש באופן טבעי, כגון: החדרת בוטוקס לשפתיים, הגדלה או הקטנת חזה, ניתוח לקיצור קיבה והסרת שיער.

השינוי הקוסמטי הגדול, לא מפלא בין גברים ונשים, מבוגרים או צעירים, אנשים אמידים או בעלי הכנסה בינונית.

שינוי זה קיים בכל שכבות האוכלוסייה. מהפך זה לא דילג גם על תחום רפואת השיניים המציע למטופלים עשרות טיפולים קוסמטיים הכוללים הלבנת שיניים, יישור שיניים והחדרת שתלים דנטליים בתוך מרפאת שיניים.

במאמר זה נסקור כמה נקודות חשובות עליהן יש לתת את הדעת בעת חיפוש אחר מרפאות שיניים המספקות שירותים קוסמטיים.

מציאת מרפאת שיניים בעזרת המלצות

הדרך הבטוחה ביותר למציאת מרפאת שיניים וגם רופא שיניים טובים, היא באמצעות המלצות של חברים וקרובי משפחה.

את ההתייעצות כדאי לעשות רק אחרי שנוכחתם במו עיניכם, כי טיפול השיניים הקוסמטיים שבוצעו, נראים בדיוק לשביעות רצונכם.

תוכלו לקבל המלצות לבחירת מרפאת שיניים גם דרך פורומים באינטרנט או דרך רופא המשפחה שלכם, אך במקרים אלו, לא תוכלו לראות ולהתרשם מהשינוי הקוסמטי.

הניסיון של מרפאות שיניים העוסקות בתחום

מרפאות שיניים רבות עוסקות בתחום רפואת השיניים הקוסמטי, אך לא לכולן יש ניסיון גדול בתחום זה. על מנת לבחור מרפאת שיניים טובה, חשוב לבדוק מהו הניסיון והידע שיש למרפאה בנושא הקוסמטי, וכמה טיפולים קוסמטיים נעשו באותה מרפאת שיניים.

חשוב גם לברר מי הם הרופאים אשר מבצעים את הטיפולים הקוסמטיים ומה הניסיון שלהם בתחום. אל תהססו לבקש המלצות ממטופלים מרוצים.

מגוון של טיפולי שיניים קוסמטיים

מרפאת שיניים טובה מציעה מגוון רחב יותר של טיפולים אפשריים אשר יגרמו לחיוך שלכם להיראות זוהר, חיוני ומרענן. לא

מדובר רק על היכולת לבצע הלבנת שיניים והחדרת שתלים באותה מרפאת שיניים, אלא, על מגוון התהליכים והשיטות האפשרויות לביצוע אותם טיפולים. למשל,

הלבנת שיניים באמצעות לייזר, באמצעות משחות ייעודיות, ציפוי חרסינה וכדומה.

טכניקות הרגעה

לאנשים רבים יש פחד מביקור במסגרת מרפאות שיניים, חשש זה עלול לגרום להם להימנע מהטיפול הקוסמטי המבוקש, ומחיוך המושלם.

אם גם לכם יש חשש כזה, חשוב לברר אצל מרפאות שיניים שונות, מהן טכניקות ההרגעה המוצעות על ידן, כגון: גז צחוק, טשטוש, הרדמה מקומית וכן הלאה.

עיצוב ואווירה

מרפאת שיניים העוסקת בקוסמטיקה, חייבת להיות גם אחת המעוצבת באסתטיות וחן, יתרה על כך, אוירה חמה ומסבירת פנים הכרחית לאזור הקבלה של מרפאת שיניים, אוירה זו תגרום לכם לחוש נינוחים ורגועים כאשר אתם נכנסים בשעריה.

תחושה זו של נוחות וקלילות צריכה להיות עקבית במשך כל זמן השהייה שלכם במקום.

לבסוף, כאשר אתם מחפשים מרפאת שיניים טובה, אשר תגרום לחיוך שלכם להיראות מושלם יותר, קחו את הזמן לבחון את המרפאה מכל צדדיה, אל תחששו לשאול שאלות ולברר את כל המידע הדרוש, והכי חשוב, אל תזלזלו בתחושות הבטן שלכם.